2015. szeptember 29., kedd

Egy kis anomália mára, avagy ha kikapcsolok valamit akkor az miért nem kapcsol ki?!

Történt ugyanis, hogy megnéztem a Glasswire-en az Alert-eket és látom ott van, hogy az Internet explorer verziója újabb lett. Mindez annak ellenére történt, hogy nem telepítem fel automatikusan a frissítéseket. Sajnos maga a Windows Update szolgáltatás nem volt deaktiválva, most ezt megteszem és meglátom, hogy a következő frissítés is lefut-e.
Hozzátenném, hogy valami érdekes és általam ismeretlen okból bekapcsolt a Windows update (míg bíbelődtem).
Szóval a Glasswire erre is jó :)

Nos, IE szintet lépett, Firefox is (utóbbiról tudtam).
 
Amit jól nem kapcsoltam ki (de a Windows Update-et meg igen - a vezérlőpult alatt)

Ugye-ugye, jönne az áldás.

 Ezt viszont nem hagyom. DEÁKTIVÍÍÍRT

 Pont így nézett ki előtte is, hogy mitől aktivizálódott az ismeretlen.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése