2016. június 16., csütörtök

Avast Pass-O-Meter

Ki akartam keresni az Avast éppen aktuális verziójának a számát – mert halandó és feledékeny vagyok – ezért felmentem a honlapjukra, és ahogy mentem lefelé az oldalon jött ez a jelszóerősségtesztelős izé. Gondoltam kipróbálom, de nem leszek rest és nem adom meg használt jelszavaimat, hanem hasonlót. Őrületes, hogyan fogja fejét a manyus és hogyan vigyorog a képünkbe, ha megfelelő erősségű amit beírtunk jelszó – és amit persze annak ellenére hogy nem használják fel saját célra.

Sikerült kihozni egy jó átlagot, most megnyugodhatok, hogy "Őrülten jó" és 157215108341 év kell a feltöréséhez annak a jelszónak amit beírtam…




…. vagy mégsem mert hiányzik, hogy hány gép törné fel, milyen paraméterekkel, és mi van, ha nem alaplapi CPU hanem, grafikus kártyával törik fel, akkor hány év lenne, esetleg ha fürtözve lenne a grafikus kártya ,pl 8x Nvidia turbóbrutál mostani darabonkénti 300000 Ft-os kártya 10 gépben hány év/hónap/nap alatt törné meg?
Szóval mégsem vagyok nyugodt (vagy esetleg hitessem el magammal, hogy majd más jelszavát törik fel és engem nem találnak be? ).

Egy szóval ilyen az élet a Vaulton kívül...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése